Khamis, 9 Julai 2009

Majlis Perkahwinan Adikku LUN & JAZRIL N AZMI & SYIDA

29hb May 2009
Tepat jam 9pm rombongan dari Terengganu tiba, kira-kira 70 orang saudara mara n sahabat handai keluarga pengantin tiba diperkarangan rumah "Nur Firdaus". dan berjalan menuju kerumah mak ayah untuk majlis akad nikah.

Jam 9.50pm majlis akan nikah dimulakan oleh imam Kg Tengah Sg Kuali, Imam Hj Senong dan dengan sekali lafaz oleh Jazril, maka jadi lah mereka sepasang suami isteri yang sah.

Semoga mereka menjadi pasangan yang bahagia hingga ahkir hayat..


30hb May 2009
Jam 11am saya mengadakan majlis cukur jambul Nur Izzati, Majis Marhaban dan Berzanji, bagi memenuhi acara Majlis Persandingan adik, Lun & Jazril dan Azmi & Syida.

Jam 2pm Majlis Persandingan berlangsung, ramai para hadiran yang datang sejak jam 11am, Jamuan para hadiran yang diuruskan oleh kendarat dari Chokoh dan Serkat, sibuk melayan tetamu. Keluarga, saudara mara dan juga rakan-rakan juga membantu bagi menjayakan majlis ini.

Terima kasih tak terhingga kepada mereka yang terlibat secara langsung dan tak langsung. Juga para jemputan kerana memeriahkan majlis ini.

Jam 6pm mula sibuk membungkus lauk pauk unuk diagihkan kepada yang rapat, yang tak dapat hadir. Jangan ada yang terbazir.

Jam 8pm, Kami makan bersama adik beradik dan keluarga baru lah katakan.

Kepada Lun & Jazril dan Azmi & Syida, "SELAMAT PENGANTIN BARU" dan "SEMOGA BAHAGIA HENDAKNYA"... dari Abang Long N Family.

Tak lupa juga Kepada pasangan Yani dan Saiful (Sepupu di Permas Jaya) dan Sa'adah & Mohd Qayyum (2 Pupu di Kg Chokoh) Moga Bahagia Dan Selamat Pengantin Baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan