Selasa, 25 Ogos 2009

Tahniah - Konvokesyen UTM dan Pertunangan

16hb Ogos 2009
MAJLIS PERTUNANGAN BAIN DAN IDA
Hari ini ada majlis Pertunangan Sepupu sebelah orang rumah saya. Mak Saudara Mak Noor (adik mak mertua) mengadakan majlis hantar tanda dan pertunangan anaknya bernama Bain. Majlis bermula jam 3pm. Di rumah beliau di Sungai Mas, Kota Tinggi.

Kami sekeluarga tiba jam 1.45pm setelah tamat Program Hari Keluarga Poliklinik Penawar di The Pulai Desaru Beach Resort. Kami dijamu makan sebelum majlis dimulakan. Para hadirin datang terdiri daripada jiran-jiran dan kenalan mak Noor. Keluarga dari Felda Pengeli Timur juga hadir bagi membantu dan memeriakan majlis tersebut.

Kami sekeluarga doakan semoga pertunangan ini sampai ke jinjang pelamin.

16hb Ogos 2009
MAJLIS KONVOKESYEN LUN DI UTM SKUDAI.
Hari ini juga berlangsungnya majlis penanugerahan Ijazah Sarjana Pendidikan adik saya Akmalunnisak. Majlis berlangsung di UTM Skudai.

Kami sekeluarga tidak dapat hadir sama kerana Program Hari Keluarga Poliklinik Penawar belum tamat dan majlis konvokesyen di UTM tamat dulu. Namun mak dan suami beliau (Jazril) hadir bagi meraikan penganugerahan tersebut.

Abang Long dan keluarga mohon maaf kerana tidak dapat hadir. Apa pun Tahniah diucapkan Semoga Terus Maju Jaya hendaknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan